Boka bröllopsfotograf till ditt vinterbröllop!

Vinterbröllop på på Ellinge slott i Skåne, februari 2013
 
Än så länge är hela vintern helt obokad för min del, och det gör lite ont i hjärtat. Inte för att inte vara bokad, jag är medveten om att det är lågsäsong, utan för att jag inte kommer att kunna göra det jag älskar mest på 6 månader. Dessutom, vinterbröllop är så fantastiskt vackert, glittrande snö, en varm päls, krispig luft och en varm dryck att skåla i. Fler vinterbröllop åt folket röstar jag för!
 
Vill ni se mer från bröllopet ovan så finns det några behind the scens bilder här, och när vi ändå är inne på vinterbröllop så finns det en vintrig men mysig parfotograferingi Tylösand att inspireras av här.
 
Planerar ni vinterbröllop i Skåne eller Halland, eller i resten av världen med för den delen, så tveka inte att höra av er till mig. Kontakta mig här
Bröllop - Bröllopsfotograf - Båstad - Ellinge slott - Eslöv - Halland - Halmstad - Skåne - Vinterbröllop
1
Pouline Gernes

sv: tack så mycket! love xx