Behind the scens från lördagens bröllopsfotografering

Ett vackert slott, en vacker dag och en vacker vän. I lördags var jag som jag tidigare berättat utanför Eslöv på Ellinge slott tillsammans med Anna och fotograferade ett bröllop. Vi kunde verkligen inte bett om en bättre miljö eller vackrare vinterväder. Slottet såg kanske inte mycket ut för världen på utsidan men insidan var magnifik och smyckad med fantastiska tapeter, mattor, målningar och möbler. I en av salarna fick vi lov att mublera om lite för att få loss en soffa, det enda problemet var att för att ett stort piano stod ivägen för att komma på lagom avstånd från soffan. Så på en bild ser nig mig krälade runt på golvet i roliga positioner tills jag hittade den perfekta vinkeln, därför ska man inte ha allt för fina kläder på sig som bröllopsfotograf. 

Här följer blandade bilder som jag och Anna tog under dagen. 
Foto: Anna Sörensen
Foto: Anna Sörensen
Foto: Anna Sörensen
Foto: Anna Sörensen
Foto: Anna Sörensen
Här var vi precis klara med alla gruppbilder och jag var så här nöjd med dagen! Anna som tog bilden, såklart. 
6
MY VESTLUND '

Åh så fina bilder! =)

Fanny

Så härligt det ser ut!

Rebecca

Kul, så ni fotograferade hela bröllopet tillsammans? :)

Tina Kristensson

Jättefina bilder. Tur att jag inte syns så bra :)
Kram Tina Kristensson

Anna

så himla härligt kollage!

Mette Ottosson - fotograf Båstad

Den under pianot! Grymt rolig :-)

Svar: Haha ja, vad gör man inte för konsten :)
Beatrice Bolmgren