Kärlek i ett isigt Tylösand

Tylösand i mitten på februari är lika dött som Båstad på vintern om inte värre. Någon enstaka bil sågs i rörelse och inte en enda människa i sikte. Stranden var täckt med is och hotellet såg nästan spöklikt ut. Resturang Salt var igenbommat och såg förvånadsvärt litet ut, "Där de fula garagedörrarna är nu, där är det egentligen vackra glasväggar" sa den blivande brudgummen. Även om det såg tråkigt ut nu, kan jag verkligen tänka mig vilket paradis Tylösand är under vår och sommar, och inte minst visade det blivande brudparet otroligt mycket värme och kärlek trots kylan i luften. Vi tog en promenad från kapellet där vigseln ska äga rum till stranden och utforskade lite alternativa vägar att köra för att undvika att stöta på gäster innan vigseln. Dagarna innan denna fotograferingen hade Jasmine Star sin workshop i hur man utvecklar sitt företag och jag var såå laddad inför att prova nya idéer som hon gett mig, men när vi väl var igång med fotograferingen hörde knappt paret vad jag sa bakom kameran då de var så upptagna med  att titta och skratta med varandra. Jag får verkligen de mest fantastiska brudpar varje gång! Det tillsammans med denna vackra miljö, gjorde mig helt säker på att det kommer bli ett fantastiskt bröllop och jag längtar redan massor!  

Bröllopsfotograf - Förlovningsfotografering - Halmstad - Pre-wedding - Tylösand