Torsdagsbröllop i Öregrund

Som ni säkert redan vet vid det här lagret slår mitt hjärta lite extra för brudpar som väljer att forma sina bröllop exakt som de vill ha det, och inte nödvändigtvis efter vad traditionerna säger. Idag vill jag dela ytterligare ett sådant underbart bröllop med er. Till att börja med, varför gifta sig på en lördag när veckan har 6 andra dagar? Det här paret valde en torsdag för sitt bröllop, vilket inte bara gjorde att det var lättare att boka deras drömlokal med kort varsel, jag hade tid att åka hela vägen till Öregrund och även bjuda sina gäster på en riktigt underbar lågnhelg, mitt i sommaren. Paret hyrde hela Hotel Floras Trädgård där de närmsta gästerna (och jag) kunde bo, otroligt intimt och mysigt. Bröllopet sedan... Elegans, utmärkt design gjort av brudgummen själv, ett cykelekipage, en toastmaster på hunörsbordet, solnedgång, tårta på terassen och dans hela natten. Det blir bara inte bättre än så. 

Tusen tusen tack, D & C för förtroendet att fotografera ert bröllop ♥
 
 
Bröllop - Destination wedding photographer - Societetshuset - Öregrund
2
sabina ströberg

Vackert!

Jonas Karlsson

Suuuperfint! Vilken härlig sommarkänsla jag får av bilderna :)