Strandbröllop i Skanör

Jag avskyr krången, det är ett av mina motton både i livet och i mitt företag. Dessutom är jag optimist, det löser sig alltid. Något av det bästa som finns är att jobba med brudpar som har samma inställning, både till livet och bröllopet. När jag vaknade på morgonen den där lördagen i juli öste regnet ner utanför fönstret. Jag blev lite orolig, det var ju planerat strandvigsel senare samma dag. Jag ringde till bruden och frågade var backup-planen var. Hon svarade "äh, vi är optimistiska människor. Regnar det får vi väl ta fram paraplyer. Vi kör. Det löser sig." Och visst fan gjorde det det. Det här bröllopet blev så otroligt fint och det var nästan som att någon ville ge oss ett tecken då dropparna började falla från himeln sekunden jag och brudparet anlände in på minglet under det skyddande taket. Tack vädergudar och tack C & A för den dagen. Ni är grymma! 
 
 
Falsterbo - Holmanäs gård - Skanör - Utomhusvigsel - strandbröllop
2
Rebecca

jisses vad fint!

Svar: Tusen tack! :)
Beatrice Bolmgren

Elin

Vilka fantastiska bilder! Har du någon aning om var brudklänningen kommer ifrån, vackraste jag sett!! :)

Svar: Tack snälla! Något säger mig By Malina men jag är inte säker. Skriv en kommentar på min instagram så ska jag tagga bruden så att hon kan svara :) https://www.instagram.com/p/BUKiMi9liOl/?taken-by=beatricebolmgren
Beatrice Bolmgren