Daniel och Louise - Bröllopens bröllop i Nacka, Stockholm

Ibland får saker ta tid. Håller på att öva på det nu. Skynda långsamt. Inte för att jag varit eller är speciellt stressad men så här efter en intensiv termin på högskolan och mitt i bröllopssäsongen med destinationsbröllop i flera delar av landet, bilder som ska levereras, biljetter som ska bokas och tider som ska passas så går hjärnan på högvarv och jag vill inte hamna i en sommarstress. För jag älskar det här jobbet. Mer än något annat. Livet är så bra nu.

Något annat som har fått ta tid är att blogga Louise och Daniels bröllop. Det var faktiskt nästan på dagen ett år sedan, eller rättare sagt ett år och 4 dagar sedan. Det var en torsdag i juni och regnet öste ner över Stockholm. Hela bröllopet ägde rum på Piren Evenemang i Nacka. Trots att regnet kändes tungt på mina axlar när jag gick av planet den där morgonen var det helt glömt när jag anlände till bröllopet. Den här dagen var så underbar från början till slut. Ingenting annat än detta fina brudpar och den grymma festen spelade någon roll. Allt var helt perfekt. Jag tror aldrig jag har levererat så mycket bilder som från detta bröllop, men är det 200 gäster som ska fastna på bild så är det kanske inte så märkligt. Stort tack till Emmasom hängde med mig under dagen och hjälpte till med att föreviga gäster på bild. 
 
 
Bröllop - Finnboda Hamn - Heldagsbröllop - Nacka - Stockholm - weddingphotographer
1
Cattis

Supersnyggt härlig känsla i bilderna