Juni 2015

Så var juni över. En månad fylld av bröllop, kärlek, resor och jobb. Avslutade min 4e termin på högskolan, fotograferade bröllopsporträtt i Mellbystrand, reste till Tyskland i fyra dagar och fotograferade ett bröllop. Väl hemma igen öste regnet ner och termomentern visade på strax över 10 grader, perfekt väder för mig att sitta inne och jobba hela dagarna. Tackade nej till jobb över midsommarhelgen i år (förra året fotograferade jag två bröllop under den helgen) och bara njöt av att vara hemma.Sista helgen i månaden åkter jag till Kalmar och fotograferade ett bröllop, ett perfekt avslut på månaden. I juli månad ser jag fram emot att fotografera ytterligare 3 bröllop i tre delar av vårt avlånga land: Öregrund, Falkenberg och Helsingborg. Jag hoppas verkligen på fler soltimmar och inte minst lite semester utomlands. Tvivlar inte en sekund på att den här bröllopssäsongen kommer att fortsätta lika bra som den startat. Här kommer några glimtar av hur det har sett ut under månaden som gått: 
 
1
becca

Den första svartvita bilder tog verkligen andan ur mig !