Bohemiskt och romantiskt bröllop på Sofiero Gård

 
Jag har träffat få par med ett större engagemang för att få det precis som de själva vill ha det än detta par. Ni kommer inte tro mig om jag säger att de gjorde precis allt själva. Från skyltning, dukning, dekoration, blommor och brudklänning (!!). När jag såg Sofiero gård för första gången några veckor innan bröllopet blev jag överförtjust i platsen, men när jag kom in där någon timme innan Malin och Andreas vigsel föll jag handlöst förälskad för den. Herregud vad vackert där är. Och ungefär så fortsatte dagen, jag blev hänförd gång på gång. Vilken vigsel. Vilka detaljer, vilka gäster, vilken mat, vilka tal och VILKEN DANS. Ja ni fattar. Ni bara måste se det här.
Hatten av för Jessica på Sofiero gård som renoverat den gamla ghården och öppnat upp för bröllop. Kolla också in Petras Porslin som hyrde ut det vackra porslinet. 
 
Detta bröllop är idag publicerat i bästa bröllopsbloggen Those Lovely Days. Klicka in där för att läsa lite mer detaljer om bröllopet. 
 
 
 
Bohemiskt bröllop - Bröllop - Bröllopsfotograf Skåne - Helsingborg - Lantligt - Sofiero gård
1
Anna

Så himla fint Bea. Kanske ditt bästa hittills??!!