M+T // Bröllopsfotograf Växjö

En varm helg i början av augusti körde jag från Halmstad till Växjö för att fotografera ett bröllop. Kvällen innan passade jag på att träffa detta par på deras gård, strax utanför stan. Redan första gången jag träffade dem och fick höra om deras hus med omgivning blev jag såld. Att fotografera dem någon annanstans än där fanns inte på kartan. Jag är så glad att det blev av. Man kan inte tro att det regnade nästan hela vägen till Växjö och att vi fick börja fotograferigen med att vänta ut de sista skurarna. Himeln sprack upp för oss som ett tecken från ovan och ja, resten kan ni se här under. På lördag avslutas min bröllopssäsong med detta underbara par framför kameran, kan verkligen inte bärga mig.

In English:  A Friday night in august I drove to Växjö in Sweden to shoot this beautiful couple in their home, located just outside of the city. When they first told me about their house I fell in love and there couldn't been a better place for us to have the pre-wedding session. This Saturday I'm shooting my last wedding of the season, and it's this couple tying the knot. I couldn't ask for a better end and I'm so exited about it!

 
Bröllopsfotograf - Förlovad - Växjö
4
becca

Bea….Bea….Bea…. Jag pallar inte. Det är så fiiiiiiiiiiiiint!!!!! <3

Svar: haha tack! :)
Beatrice Bolmgren

sabina

Så MAGISKA bilder!!

Alexandra Eriksson / Design & Foto

Fantastiska bilder!! Underbart motljus verkligen. Snyggt!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Beatrice Bolmgren

emma

Har ej sett detta förrän nu men helt fantastiska bilder! Och ljuset! MUMS.