Johannes och Fia - Love-session på Gran Canaria

I början av februari var jag på Gran Canaria tillsammans med min pojkväns familj i en vecka för att fira en födelsedag och njuta av sol och bad. Såklart kunde jag inte hålla mig från att utnyttja värmen, ljuset och den fantastiska naturen för en fotografering. En varm kväll körde vi runt på ön för att fotografera och avslutade fotograferingen på stranden i Puerto Rico (på ön, alltså inte i sydamerika, hehe). Framför kameran stod Johannes och Fia, världens härligaste och snyggaste människor som stod ut med att ha oss inneboende i sin lägenhet på ön i en hel vecka. Tack för att vi fick bo hos er och tack för att jag fick lov att föreviga er kärlek ♥

In English: In early February, I traveled Gran Canaria together with my boyfriend's family to celebrate a birthday and enjoy the sun. Of course I couldn't keep myself from taking advantage of the light and the stunning nature for a photoshoot. One warm evening, we drove around the island to shoot and we finished on the beach in Puerto Rico (on the island, not in South America, hehe). In front of the camera stood Johannes and Fia, the world's most amazing and best-looking couple who stood out by having us living in their apartment on the island for a whole week. This is their photos.  
 
Bröllopsfotograf - Destination wedding photographer - Gran Canaria - photographer
4
Filippa

Åh finaste Fia och Johannes! Vilka underbara bilder du tagit på dem Bea! :)

Svar: åh tack så mycket, Filippa! Hade gärna åkt till usa och fotat dig och Olof nu också om jag bara haft tid ;)
Beatrice Bolmgren

Becca

Vackra bilder och vackert ljus (som syns via bra bilder) !!

Svar: Åh tack!! :)
Beatrice Bolmgren

Linnea Jardelid

Åh vilka härliga bilder! Ska också ta med mig kameran på nästa semester men får nog inte lika tropiska vackra bakgrunder dock :)

fotograferats.blogg.se

Vilket underbart ljus! Snyggt!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Beatrice Bolmgren