Marie & Sammi // Bröllop på Villa Sjötorp i Ljungskile

Äntligen dags för ett helt bröllop här i bloggen. De sista dagarna av sommaren ägnar jag just nu åt att jobba och plugga om vart annat. Just ikväll tänkte jag även slå till med att blogga. 

Marie och Sammi gifter sig en strålande vacker dag i början av juni på Villa Sjötorp i Ljungskile. Det var startskottet för mitt oavbruta bröllopsmaraton som varade tills första helgen i augusti och jag kunde inte fått en bättre start. Jag kan inte komma på en enda sak med denna dagen som inte var helt och hållet ljuvlig. Marie, Sammi, deras lilla dotter, vädret, platsen, utomhusvigseln, deras närmsta vänner som sjöng och inte minst en helt fantastisk middag. När jag satte mig i bilen den kvällen skruvade jag upp volymen på radion och kände mig såå lycklig. Det var startskottet för sommaren och bättre kunde livet bara inte bli. 

In English:  Finally time for an entire wedding here in the blog. I'm spending the last days of summer working and studying. And tonight, I thought also would share a blogpost with you.

Marie and Sammi got married a beautiful day in early June at Villa Sjötorps in Ljungskile on the Swedish west coast. It was the start of my wedding marathon that lasted until the first weekend in August and I could not have a better start. I can not think of a single thing to this day that was not lovely. Marie, Sammi, their little daughter, the weather, the venue, the outdoor ceremony, their closest friends who sang and, not least, a fantastic dinner. As I sat in the car that night I turned up the volume on the radio and felt soo happy. It was the start of summer and life just don't get any better than this.

 
Bröllop - Bröllopsfotograf - weddingphotographer
1
emma

Så himla fint!

Svar: Tack, Emma! <3
Beatrice Bolmgren