En smygposande bröllopsfotograf

I lördags var Anna med igen på bröllopet, det finns ingen bättre följeslagare att ha. Dels så är hon världens trevligaste kvinna och får alla att känna sig lugna och trygga, sedan tar hon grymma bilder och är ens ögon (kamera) i nacken. När vigseln i lördags blev några minuter försenad knäppte hon de här bilderna på mig och jag försökte se så där naturlig ut som nästan inte går när man är uppe i varv under en bröllopsdag. 
Men det jag mest ville visa upp med bilderna är inte hur jag såg ut i lördags, utan min nya kameraväska. Den är från Kelly Moore photobags och jag ÄLSKAR den. Har velat köpa en hur länge som helst och för några veckor sedan blev den äntligen min. Förutom att den är snygg så är den precis lagom rymlig och bekväm att bära runt på. Rekommenderas mycket mycket varmt, värd varenda krona! 
Bilderna är tagna på Åkagårdens golfkrog i Förslöv / Båstad, och fotograf är åter igen Anna Sörensen.
Bröllop - Båstad - Kelly Moore - förslöv - Åkagården
1
Emma

Så fin du är!! Och ser ut som en grym väska! :)