Behind the scens på höstens sista bröllop

Förra lördagen fotograferade jag och Anna det sista bröllopt för denna säsong (bortsett från om någon vill boka mig för vinterbröllop, bara hör av er!!) Och här är några BHTS som vi tog på varandra. Bilderna är tagna i Segelstorp som ligger i Båstad kommun och på Åkagårdens golfklubb där vigseln och bröllopsfesten hölls. Bilderna där jag är med har givetvis Anna tagit, och tvärt om.
 
Hade med mig min analoga kamera som jag tog några bilder med när vi rekade fotoplatser (därav mitt förvirrade ansiktsuttryck). Sedan körde vi och hämtade brudparet och ljuset föll helt perfekt över den lilla dungen vi hittat. Längar tills jag kan visa er bilderna! 
Sedan fortsatte vi ner mot havet. Skämtade med brudparet att om de i framtiden någonsin önskar att de hade haft ett sommarbröllop kan de alltid ta fram dessa bilder och låtsas som att de gifte sig mitt i sommaren, för visst ser det ut så? Det var helt underbart väder! 
Imponerad över Annas förmåga att fotografera i solglasögon, det klarar inte jag! 
Anna fotar miljöbilder och dukning
Tycker ni att det är roligt med sådana här inlägg? Är det något jag borde ha mer av? 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Bröllopsfotografering - Båstad - Halmstad - förslöv - Ängelholm
3
Sabina

HAde vatir kul med lite tips när man fotograferar olika motiv, i olika väder mm!

Svar: Tack för tipset Sabina! Dock så känner jag att det inte är mitt sätt att fotoblogga. Det finns redan så många duktiga bloggare som skriver om fototips och gör tutorials att jag känner att jag lämnar det till dem som är bättre än mig på att göra det. Skulle du dock vara väldigt nyfiken på hur just jag fotar så kommer jag snart med priser och information om privatkuser :) Kram
Beatrice Bolmgren

Emma

Bara att fortsätta tycker jag ;) :D <3

Ulrika - Fotograf u.norman

Så roligt med BTS-bilder! Alltid roligt att få se lite hur andra jobbar :)