Sneakpeak - Bröllop i Kungsbacka

I somras fotade jag ett fantastiskt litet bröllop i Frillesås utanför Kungsbacka och av en väldigt rolig (men dock långutdragen) anledning har jag inte kunnat visa det än. Snaart är det dags, men så länge får ni en sneakpeak. 

Är mycket medveten om att det var snart en vecka sedan mitt senaste inlägg. Just nu händer det mycket. Jag har haft tentavecka och tog sedan ett välförtjänst höstlov hemma i några dagar utan dator och mobiltelefon. Det var verkligen hur skönt som helst. Vi i dagens samhälle borde verkligen leva mer offline ibland. Nu är jag tillbaka hemma, studerandet är igång igen och jag fortsätter med allt jobb som kvarstår efter säsongen och förbreder inte minst inför nästa! Två bröllop kvarstår att blogga från sommaren, så än är det inte över. Håll utkik efter mer! 
 
Translation: This summer i captured a amazing wedding in Frillsesås, Sweden. For a great (but slow) reason I haven't been able to share it with you yet, but sooon it's time. Heres a sneakpeak. 
 
It have been neatly a week since my last post, I have a lot going on right now. Last week I had exams and then I took some days off without computer och phone. It was really nice, we should live more offline these days. Now I'm back on track, new couses in university and still working with the remaining job since this years wedding season, at the same time as I am busy with preparing for the next summer! Two weddings remains to blog, so keep your eyes open! 
 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Bröllopsfotografering - Frillesås - Göteborg - Halland - Halmstad - Kungsbacka - Skärdgårdsbröllop - Vintage