Höstbröllop i Båstad - Bröllopsfotograf Skåne

Den 12 oktober i år bjöd på underbart väder och ett fantastiskt fint litet bröllop på Åkagårdens golfklubb i Båstad. När Tim och Mariann bestämde sig för att gifta sig för snart ett år sedan var jag så gott som den första personen som fick veta. Utan lokal, klänning eller vigselförrättare så bokade de mig som bröllopsfotograf, vilket värmde så otroligt mycket. De sista dagarna bad vi alla vädergudarna om fint höstväder och jag minns så väl hur glad jag blev för brudparets skull när jag vaknade den där morgonen och såg den klarblåa himeln. Både Tim och Mariann hade klargjort tidigt för mig hur mycket de avskyr att bli fotograferade, och hur otroligt svårt det är att få dem att fastna på bild, men när det väl var dags föll allt på plats och ett vackrare och tryggare brudpar får man leta efter, eller hur? Stort tack igen Tim och Mariann för att jag fick föreviga ert bröllop ♥

In English: October 12 this year gave us great weather and a fantastic small wedding on Åkagårdens golf club in Båstad, Sweden. When Tim and Mariann decided to get married about a year ago, I was one of the first persons who got to know and they booked me before anything else was decided. Both Tim and Mariann had clarified early for me how much they hate to be photographed, and how incredibly difficult it is to get them to get caught on camera, but when it was time everything fell into place and a more beautiful and confident bride and groom you couldn't find, right? 

Bröllopsfotograf - Båstad - Höstbröllop - förslöv - Ängelholm - Åkagården
2
ACIRES - Fotograf i Skåne

Den första bilden måste vara en av mina favoriter bland dina bilder!

Becca

Jättefint !