Pre-wedding shoot i Ängelholm

Svensk sommar när den är som bäst, blåsig och så där på gränsen till regnoväder hela tiden. När jag träffade Andrea och Viktor i söndag vid havet i Ängelholm gick det bara inte att gång på stranden, det var sandstorm. Istället fick vi söka lä kring småbåtshamnen och där lärde jag känna dessa två varma och underbara människor. Precis som alla andra, och då menar jag alla, uttryckte de sin ovana framför kameran innan vi började fotografera hur de egentligen trivs bäst bakom kameran. Jag älskar när jag får visa människor hur vackra de är och att de faktiskt bli bra på bild, alltid. Att fota Andrea och Viktor var en fröjd, det bara klickade från början till slut. De gifter sig redan på lördag ochbdet kommer att bli startskottet för en 6 veckor lång period med bröllop varje helg, det aka bli såå roligt! 
 
Bröllopsfotograf - Bröllopsfotografering - Båstad - Fotografering - Förlovningsfotografering - Hamn - Klitterhus - Porträttfotograf - Skåne - kärleksfotografering - Ängelholm
1
Becca

Fint !