Vårbröllop på Lejondals slott

Hej, världen. Det var ett tag sedan jag visade något här. Av ganska naturliga förklaringar, det är först nu årets bröllopssäsong har satt igång på riktigt och jag har något nytt att visa upp för er. Efter en lång och kall vår utan några fotograferingar var det äntligen dags för årets första bröllop i början av maj. Den helgen var kanske en av de varmaste helgena på hela våren, om inte hela året. Det var en av de vackraste eftermiddagar jag någonsin varit med om. Kärlek utan dess like, blommande körsbärsblommor, två brudar och en första dans mitt på slottsgården till tonerna av en stråkkvartett. Resten låter jag bilderna förtella. 
 
Tack till grymma Rebecka Rynefelt som var min assistent och andrafotograf den här dagen! 
 
Bröllopsfotograf - Lejondals slott - Stockholm - Utomhusvigsel - Vårbröllop
1
Rebecka

Tjusigt det blev Beatrice! Så himla bra!