Bröllop i Falkenberg


Vissa bröllop kommer jag att minnas förevigt. Det vill jag gärna tro i alla fall. Det här var ett sådant bröllop. Alldeles underbart på alla sätt och vis. Dagarna innan bröllopet skrattade jag och brudparet gott åt att det var första gången på hela sommaren som vi behövde oroa oss för att det skulle bli för varmt på lördag istället för att oroa sig för regn. Och varmt blev det, men också en undebrar dag. Allt föll på plats så perfekt, från fotograferingen efter vigseln ute vid havet där de förlovade sig till den  fina middag de hade med otaliga rörande och roliga tal. Jag trodde att pricken över i på denna dag skulle bli solnedgångsfotograferingen, jag har fortfarande inte kommit över den, men det blev istället när brudparet överraskade sina gäster med en koreografi till ”Uptown funk” efter brudvalsen, ni skulle hört jublet inne i logen. Jag kommer aldrig mer att kunna höra den låten utan att tänka på detta brudpar och jag kommer att tok-le varje gång. 
Detta bröllopet är även publicerat på bröllopsbloggen Those Lovely Days
 
 
 
Jag vill också passa på att ge lite extra cred till:
Linnea på The Wilde Rose som gjorde de underbara blommorna
Bandet Uncover som fullständigt ägde scenen och var trevligt middagsällskap. 
Michelle på Tårtia som gjort guldtårtan. 
Bröllop - Bröllopsfotograf - DIY - Falkenberg - Halmstad
3
Becca

Ja, det blir ju alltid samma kommentar från mig. Men herregud så bra du är Bea! Och vilket fantastiskt bröllop, alla fina detaljer!

Anonym

Superfint bröllop och underbara bilder! Undrar lite mer exakt vart denna lada ligger då det snart är dags för mig självmed bröllop :)

Svar: Hej! Det här heter Anne maries loge i långasand :)
Beatrice Bolmgren

Anonym

Hej! Undrar vart i Falkenberg detta är? Väldigt fint!