Sommarbröllop på Margullgården// Bröllopsfotograf i Lund

Minns ni sommaren? Minns ni perioden i juli då det var så varmt att vi knappt stod ut? Jag vet att det är svårt en dag så här i januari när temperaturen ligger runt 0 och det var veckor sedan vi skymtade solen, men jag ska försöka få er att minnas med dessa bilder. En sådan där jättevarm lördag körde jag ner till Margullgården i Flädie, strax utanför Lund. Allt var så fantastiskt vackert den där dagen, himeln var ljust blå, gräset var som grönast och solen skänkte oss ett helt underbart eftermiddagsljus. Johanna och Peter är otroligt vackra människor på alla sätt och de båda sken starkare än solen den där dagen. När jag ser tillbaka på deras bilder blir jag nästan tårögd. Deras egenskriva vigsellöften var utan tvekan de vackraste jag hört och inte ett öga var torrt när de läste upp dem. Jag är så glad att jag fick vara med den dagen, på denna vackra plats med alla skrattande människor. Tusen tusen tack ♥

In Enlish: Do you remember the summer? Do you remember the period in July when it was so warm outside that we barelycould take it? I know it is hard a day in January when the temperature is around 0 and it was weeks ago we caught a glimpse of the sun, but I'll try to get you to remember with these pictures. One of those hot Saturdays last year I drove down to Margullgården in Flädie, just outside Lund in Sweden. Everything was so beautiful that day, the sky was bright, the grass was the greenest and the sun gave us a truly wonderful afternoon light. Johanna and Peter are truly beautiful people in every way and they both shone brighter than the sun that day. When I look back at their pictures I almost burts out in tears. Their own vows was undoubtedly the most beautiful I've heard and not an eye was dry when they read them. I'm so glad I got to be there that day, at this beautiful place with all the laughing people. I'm forever greatful, thank you! ♥
 
 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Lund - Margullgården - Skåne - weddingphotographer
3
Mathilda

Så fint!

Judith

Duktiga du!!! Kan knappt vänta till sommaren! :)

becca

Underbara!