Bröllop på Fjelldalens slott i Halmstad

Åh vad jag saknar sommaren och vad jag saknar bröllopsäsongen. Nu när jag börjar få lite distans till den är det som att allt annat suddas ut, jag minns sommarens händelser efter bröllopen. Jag minns mer vad jag gjorde under en bröllospdag, vad jag kände och vad jag tänkte, än något annat runt omkring. Den 19e juli kommer jag alltid minnas som dagen jag envisades med att ha på mig kavaj i 31 graders strålande sol. Minns också att jag lånade svärföräldrarnas bil utan ac och så minns jag skratt och kärlek från alla gäster på denna underbara bröllop. Jag minns hur mycket Tessan älskade sin klänning och Olas min när han såg henne första gången den dagen. Det var en många perfekta lördagar som jag är så glad att jag kan dela med er. 

Credit för Tessan och henne tränas vackra hår och make: Look By Linn
 
Tusen tusen tack, Ola och Tessan för att jag fick vara en del av er dag ♥
 
Bröllop - Falkenberg - Fjelldalens slott - Halmstad - Söndrums kyrka - weddingphotographer
2
emma

Fantastiskt fint Bea :*

becca

Åh, Bea! Det är så fint! Och jag älskar kattbilden, haha, riktigt bra fångat!