Maternity // Gravidfotografering i Skåne

A sneakpeak from a maternity-session I did last week with beautiful Emma. There's another sneakpeak on my Instagram and more pictures to come in the future. Stay tuned.  
 
Gravidfotograferingar kan bokas hela året runt och det finns gott om tider under vintern. Jag kommer gärna hem till er i både NV-Skåne och Halland. Kontakta mig här vid intresse, pris från 1500 kr. 
Barnfotograf - Familjefotograf - Halmstad - Skåne - gravidfotografering
3
becca

Underbar !!

Svar: Jag svarar inte alltid på dina kommentarer, Rebecca men du ska veta att jag läser alla och blir otroligt glad varje gång! Önskar att jag var lika bra på att komma ihåg att kommentera och ge beröm som du. Kram
Beatrice Bolmgren

becca

Haha, ingen fara. Jag är kommentarbombare, har jag något bra att säga så säger jag det. Och jag tycker du blir bättre och bättre för varje gång jag går in här, så därför blir det många kommentarer fina du. Som bilden ovan, den blir banne mig finare ju mer jag tittar på den ;-) Ha en fortsatt trevlig dag :)

Emma

Men åh! Där är ju jag, haha! Så otroligt vackra bilder, som alltid. Är helt kär i varenda en! Stor kram till dig, bästa Bea <3