Gravidfotografering i Halmstad

8 grader i januari, två superhärliga människor och en gravidmage. När detta paret körde upp från Malmö till Halmstad för att bli fotograferade av mig visste jag att det skulle bli en fantastisk dag. Även om vi bara träffas en gång tidigare när jag fotograferade deras bröllop så tycker jag verkligen om detta paret massor. Ni vet, ibland bara klickar det. Har fått äran att föreviga det första året i deras barns liv (läs mer om paketet barnets första år HÄR) och jag längtar såå tills jag får träffa den tredje familjemedlemmen i vår. Här är några utvalda bilder från den första fotograferingen av de fyra.

In English: 8  degrees in January, two lovely people and a belly. When this couple drove from Malmö to Halmstad to be photographed by me, I knew it would be a great day. Although we only meet once before when I photographed their wedding, I really like this couple a lot. You know, sometimes it just clicks. I've been honored to photograph the first year of their child's life and I can't wait until I get to meet the third member of the family! Here are some selected images from their first shoot
 
 
Halland - Halmstad - Parfotografering - gravid - gravidfotografering
1
Becca

Jättefint !