Moa och Patrik // Stylad fotografering på Hovs Hallar

 
Ibland bär man runt på massa saker inom sig som bara behöver komma ut. Jag tror att både jag och min kära vän och fotograf-kollega Anna hade gjort det ett bra tag när vi bestämde oss för att tillsammans ordna en fotografering en sommarkväll i juli. Det handlade inte om att cykla ner till stranden och fota varandra eller någon av våra kunder, utan vi ville sätta ihop en drömfotografering på rätt plats, vid rätt tid tillsammans med andra duktiga människor. Platsen vi valde heter Hovs Hallar och ligger mellan Torekov och Båstad (mina hemtrakter) och var ett självklart val. De höga klipprona och smala gångstigarna gör att det är ett ställa dit man mer eller mindre inte kan ta ett klätt brudpar men vi hade båda drömt om att fotografera längst ner vid havet. Fantastiskt dukiga Isabell Fransson från Halmstad stod för hår och make-up och modeller vad vackra Moa och Patrik. Kläderna var våra privata och kransarna band vi själva. Torsdagskvällen vi valde kunde inte ha varit mer perfekt. Det var en av de där jättevarma dagarna, det var så gott om vindstilla och en vackrare solnedgång över laholmsbukten har jag sällan sett. Jag önskar att jag kunde trycka på en knapp och under hela vintern kunna ta mig tillbaka till denna kvällen, jag blir nästan ledsen när jag tänker på att vi inte kommer att få fler sådanna kvällar i Sverige i år. Det här är mina bilder från den kvällen: 

For English translation, press the translate button in the menu-> 
If you'd like to se some behind the scens from this night, watch it here!
 
 
 
 
Bröllopsfotograf - Båstad - Halmstad - Hovs Hallar - Parfotografering - weddingphotographer
1
becca

Fantastiskt Bea!