En påskbild utan kycklingar och ägg

De senaste två veckorna har jag pluggat massor inför mina första tentor. Har också hunnit med att söka program på högskolan inför hösten, bokat en workshop i resefotografi med Jens Lennartsson plus bokat och planerat flera fotograferingar inför sommaren. Det har alltså varit mycket stressiga men roliga veckor! Imorgon är det dags för den sista tentan och förhoppningsvis kan jag komma igång med mitt liv och mitt bloggande igen efter påskhelgen, jag vill verkligen dela så mycket mer er, det gäller ju bara att hitta tiden. Jag satt nyligen och tittade igenom min gamla kalender och gamla blogg för att se vad jag hade för mig vid den här tiden förra året kring påsk, hittade inte så mycket om just påsen men hittade bilden ovan på Katten, som katten hette (som tillhörde till några vänner). Jag verkligen älskar katter och hade vi bara haft en större studentlägenhet så hade jag tagit hit en katt direkt och gett all kärlek man kan önska sig, men det får bli i framtiden. 
 
I vilket fall som helst så tar jag nu ett litet påskuppehåll. Ska åka göra min sista tenta och sedan åka hem till Skåne för att träffa ett brudpar, påskjobba i delikatessbutiken där jag jobbat tidigare och umgås med familjen. Ha en fin påsk alla läsare. 
1
Becca

Glad Påsk !! :)

Svar: Detsamma!
Beatrice Bolmgren