Nya presentkort från Moo

 
Nu är det slut på olika utformningar på presentkort till olika kunder. För några veckor sedan beställde jag tillsammans med runda klistermärken som jag nu pryder alla mina prylar med, riktigt fina presentkort med min prägel på. Jag beställde dem från Moo som är ett brittiskt tryckeri som ger en den fantastiska möjligheten att göra olika layouter på en och samma beställningsvara. Jag beställde 6 olika utformingar, kärlek, familj, barn, porträtt, bröllop och student. De är en fröjd att hålla i handen, kvalitén kunde inte varit bättre. Nu hoppas jag att ni också vill ta del av dessa fina presentkort, alltid en perfekt födelsedags-, konfirmations-, student-, årsdagspresent. Eller varför inte ge bort en bröllopsfotografering till det par du tycker bäst om i hela världen? Porträttpriser från 950 kr! 
Bröllopsfotograf - Porträttfotograf - Presentkort