Lyxalbumet för dina bröllopsbilder

Det här är ett album utan dess like som jag så gärna vill visa för er. Det här är ett album från QT, mina fotoböckers rolls royce. Det är handgjort, kommer i en linnepåse, tryckt på tjockt vackert papper och klätt i äkta italienskt läder. Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att bevara sina minnen på, det här albumet kostar en slant, men kommer med lite kärlek hålla i evighet. Jag är lite förälskad i det, hade kunnat behålla det och ta fram det på regniga dagar och bara luktat på läderdoften, smekt det över bokryggen och påmints om den där fantastiska dagen i början av sommaren 2013 då brudparet som beställt det gifte sig. Men nej, idag ska jag packa ner det igen och skicka det till Stockholm där det ska bo de närmsta årtiondena där jag är övertygad om att paret kommer att ge albumet mycket kärlek! 
 
Varje ablum/bok jag gör är helt unik. Efter brudparets/kundens önskemål och budget skapar jag en layout i datorn som måste godkännas av kundenför att kunna beställas. Böckerna kommer i olika format och från två olika leverantörer, just för att alla kunder ska hitta något som passar dem. Är du nyfiken på prislistan så skicka iväg ett mail till mig så berättar jag mer! 
Bröllop - Bröllopsfotograf - QT - album - fotobok
1
Becca

MUMS!