Bröllop på Åmund Frukt och Vingård i Kalmar

Som jag älskar att mitt jobb tar mig till nya platser hela tiden. När annars hade jag kört till Kalmar och sovit över den, tagit en tur på Öland, ätit italiensk gelato på stranden och sedan dagen efter fotat på Åmund Frukt och Vingård? Sommaren som gått har varit full av sådanna underbara helger, men upplevelser, platser och möten som jag aldrig annars fått uppleva om inte via mitt jobb. Att Janni och Mikael hittade mig och lät mig köra tvärs över landet för att vara med på deras bröllopsdag kommer jag föralltid vara tacksam för. Det var en sådan otroligt härlig, känslosam och elegant dag, med världens finaste människor. Se själva: 
 
Detta bröllop har idag också blivit publicerat på Ditt Bröllop
Bröllopsfotograf - Kalmar - Åmund Frukt och Vingård - Öland
1
Janni

Och vi är så glada att vi hittade dig och att du kunde vara med och föreviga vår dag! Jag blir små glad varje gång jag ser bilderna! Kram Janni