Porträttfotografering i Halmstad

För någon (läs: jag) som så gott som endast fotograferar par blev det en utmaning att göra en porträttfotografering utan att kunna köra det säkra kortet och storfavoriten: näsgos. Undrar hur det hade sett ut, om en person skulle näsgosa med sig själv. Tänker mig att man då skulle liksom gnida näsan mot sig själv och det hade nog sett brutalt roligt ut på bild. Kanske ska prova det nästa gång? Skämt åt sido. För några veckor sedan tog jag några bilder på Anna, en vän, fd brud framför min kamera men också en fantastisk duktig bröllopsfotograf. Hon behövde nya bilder till sin framtida hemsida och här nedan kan ni se några av mina favoritbilder från kvällen. 

In English: In addition to all the couple session I've done the latest years, a few weeks ago I shot my dear friend, ex bride and wedding-photographer co worker Anna for her future website. This is some of my favorites from that session. 
And btw, Anna also took some pictures of me, including the one you can se in the menue in this blog. I also have a new website coming up and there I'll publish a few more! Stay tuned! 
 
Halland - Halmstad - Porträttfotograf - Skåne
1
becca

Fina bilder, fin tjej ! :D