Fullbokad vår och sommar

Foto: Judith Kirkhoff

Den här sommaren kommer verkligen att bli väldigt annorlunda för min del. Jag har sagt upp mig på mitt gamla sommarjobb och för första gången i mitt liv ska jag arbeta på heltid som bröllopsfotograf. Det innebär mycket helgjobb och eftersom alla lördagar är bokade från och med 24 maj-30 augusti. Från och med denna helgen (3-5 maj) kommer jag inte längre att vara bokbar på helger för par- och familjefotograferingar eftersom jag behöver ägna de sista veckorna av terminen åt studier, vänner, familj samt de fotograferingar som redan är inbokade. Jag ser verkligen fram emot sommaren och hoppas på många familjefotograferingar och annat i veckorna, men helger är som sagt inte längre bokbart. 
 
Är du intresserad av att boka en familjefotografering eller en session med bara dig själv? Läs mer på min hemsida eller skicka ett mail: hello snabela beatricebolmgren.se 
Bjäre - Bröllopsfotografering - Båstad - Familjefotograf - Halland - Halmstad - Skåne
1
ACIRES - Fotograf i Skåne

Men gud vad kul med en sådan fullbokad säsong. Extra kul med tanke på att man följt dig sen du började! ;)

Behöver du assistent en dag så hojta gärna till. ;)