Förlovningsfotografering i Skäralids nationalpark

Skånsk vinter när den är som allra bäst, uppehållsväder och +8 grader i januari. Jag avskyr att frysa så trivs jag jättebra, och inte minst kameran vars batteri slipper bråka i minusgrader. Dessutom är de torra vägarna en fröjd att köra på. I början av januari fotograferade jag Emma och Tonny som gifter sig senare i år. Vi körde ut till den plats där de förlovade sig i vackra Skäralid som ligger mitt i Skåne. Redan i första mailet jag fick från dessa två i höstas tyckte jag om dem.. De är så varma och öppna människor och jag kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot deras bröllop i maj.  Se här hur fint Emma skrev om fotograferingen i sin blogg! 

In English: Swedish winter when it is at it's best, rain and 8 degrees in January. I hate cold so I love the warm winter, and not least the camera because the battery will not make a fuss in zero temperatures. Also, the dry roads a joy to drive on. In early January I photographed Emma and Tonny who will get marry later this year. We drove out to the place where they got engaged in beautiful Skäralid which is located in the middle Skåne. Already in the first email I received from these two last fall, I really liked them. They are a very warm and open and I can not describe how much I look forward to their wedding in May. 

 
Bröllopsfotograf - Förlovningsfotografering - Helsingborg - Skäralid - Skåne - engagement session
6
Emma

Åh käraste Bea! Du anar inte hur lyckliga vi är som funnit dig och att du kommer vara vår "livs-fotograf", vi kunde inte hittat någon bättre! Vi är så trygga med dig, helt och fullt ut. Tack så oerhört för alla vackra bilder! Stor kram <3

elno

vad fina!!

Becca

Superfina bilder duktiga du !

Magdalena Blixt

Wow vilka magiska bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Beatrice Bolmgren

Ulrika - Fotograf u.norman

Superfina bilder! Speciellt dem bland träden, jättefina färger :D

Malin

Helt fantastiska bilder på denna blogg! Modiga personer du fotat som vågat stå där ute på den hemska klippavsatsen.. Själv vågade jag inte ta mig ut på den när jag var där :)

Svar: Tack så mycket! Haha ja, de till och med förlovade sig på den klippkantan :)
Beatrice Bolmgren