Årets första bröllop - Bröllopsfotograf Varberg

I lördags var det äntligen dags för min bröllopspremiär i år. Det började på allra bästa sätt med ett heldagsbröllop med ett underbart par. Vädret var helt fantastiskt och bröllopet avslutades på Natrrum i Varberg med en outstanding utsikt över solnedgången och dans in på småtimmarna. Jag hade så fantastiskt roligt och jag kan inte vänta tills jag kan dela fler bilder med er. Här kommer ett litet smakprov. 
 
In English: Yesterday it was finally time for my wedding premiere this year. It started in the best possible way with a full-day wedding and a wonderful couple. The weather was absolutely fantastic and the wedding ended at Natrrum in Varberg with an outstanding view of the sunset and dancing all night long. I had so much fun and I can not wait until I can share more photos with you. Here's a little sneakpeak.
 
 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Destination wedding photographer - Halland - Naturrum - Varberg
2
Becca

Åh, är så avis ! :)

G.

Det var verkligen svinkul! Tack för att du dokumenterade denna speciella dag. Vi hade SÅ kul. Påminn mig om att anställa dig som min framtida bröllopsfotograf. :)

Kram från tärnan Gaithri. :)

Svar: ÅH Gaithri vad glad jag blir av att höra det, jag lovar att påminna dig ;) haha, Kram <3
Beatrice Bolmgren