Bröllop på Falkenberg Stradbad

Jag önskar att jag kunde dela med mig av ljud i mina bilder. Det finns en lösning jag vet, video har jag hört att det kallas, men jag är inte riktigt där än. När jag tänker på det här bröllopet jag vill dela med er idag tänker jag (förutom på alla bilder) på ljudminnen. Först under vigseln, då alla 100 gäster tog i från tårna under psalmerna och jag ville gråta så vackert det var, av en psalm (!!). Sedan en fiol och en kör av vänner som sjöng your song, får gåshud bara jag tänker på det. Detta bröllop stod verkligen ut med otroligt vackra röster, sånger och människor. Det var en underbar augusti-dag som även inefattade fotografering på en nudiststrand, ösregn och en kräftskiva, helt fantastiskt! 
 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Eftra kyrka - Falkenberg Strandbad - Halland