Bröllop på Bjärehalvön

Det händer inte så ofta när jag fotar bröllop att jag och bruden har sålt korvar ihop, eller att jag bott i huset brevid brudaret i några år eller att jag åkt på motorcykelsemester på brudens fars MC, men ibland händer det, tro det eller ej. Idag vill jag visa er ett bröllop som har en väldigt stor plats i mitt hjärta, bröllopet mellan två otoligt fina människor som jag haft äran att lära känna de senaste åren. Jag skrek rakt av av glädje när de frågade om jag ville fota deras bröllop. Vänner, bjäre och bröllop, det blir ju bara inte bättre än så. Många frågar mig vilket som är det bästa bröllop jag fotat, vilken är omöjlig fråga för det finns alltid något extremt härligt med varje par och varje bröllop jag är på. Men jag måste erkänna att vara på ett bröllop där jag känner eller är bekant med hälften av gästerna, så väl som kocken och prästen, så känns det extra mycket i hjärtat. 
 
Nog babblat. Här är bilderna:
Bjäre - Bröllop - Bröllop på Bjärehalvön - Bröllopsfotograf - Båstad - Dagshög - Hotel riviera strand - Torekov