Bröllop på Rusthållargården i Arild

Arild arild... Som uppvuxen Bjärebo har jag inte spenderat så mycket tid på Kullahalvön, vi har ju haft vårt paradis på vår sida av Skälderviken. Varje gång jag är där på andra sidan så blir jag alltid lite kär. Det är som att gräset faktiskt är lite grönare på andra sidan. Arild är ett guldkorn som jag hade köpt ett somarhus i utan att tveka om chansen kom. Det vet jag framförallt nu efter bröllopet jag fotade där i början av juni. Solen lös, allt doftade så där helt underbart av sommar och byn fylldes av underbara människor som kom dit från land och rike runt för att fira kärleken. Idag vill jag dela detta eleganta och klassiska bröllop med er som jag hade äran att fota på Rusthållaregården i Arild. 

 
Arild - Bröllopsfotograf Skåne - Rusthållargården