Bröllop på Rosenlunds Gård

Det fina med att hösten är här och att bröllopssäsongen börjar lida mot sitt slut är att jag först nu riktigt hinner sitta ner och se tillbaka på sommaren, se bilderna jag tog några månader tillbaka och återuppleva dem igen, och även ta chansen att visa upp dem för er. Herregud vad mycket jag har att visa. Idag vill jag visa ett par med världens härligaste skratt. Ett litet och intimt bröllop på Rosenlunds gård utanför Helsingborg som får mina ögon att tåras varje gång jag ser tillbaka. Bland det första jag minns av detta par var önskan om att ta några bilder i solnedgången. När vi träffades visade brudgummen att han laddat ner en app för att hålla koll på när vi skulle behöva gå ut för att fånga solen. En sådan har inte ens jag.. Förstår ni att jag har de bästa kunderna? Hur de alla hittar mig förstår jag inte, men jag är så innerligt glada att de gör det. För att få vara med om sådana här fina och känslosamma lördagar är det bästa jag vet!

 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Helsingborg - Mörarp - Rosenlunds gård - Skåne
1
Lisa Faye-Hansen (brudens farmor)

Den brudvalsen glömmer man aldrig....vilken energi och god utstrålning kvällen till ära du lyckades få med i dina fina bilder!