Familjefotografering i Båstad

Påsken 2015 spenderade jag hemma på Bjäre med potatissättning, klarblå himmel och slappande. Jag hann också med en familjefotografering där hemma, mitt bland åkrarna. Den här familjen har en alldedes egen ö på en åker. Där döpte de sitt yngsta barn förra sommaren och sedan dess har jag haft de här bilderna i huvudet, äntligen fick jag chans att ta dem! Det blev himla fint. Nästan 100 bilder levererade jag till familjen men denna gång får ni bara se 5. Ha en fin vecka, allihopa ♥
 
Läs mer om mina barn- och familjefotograferingar på www.barnfotografhalmstad.se
Barnfotograf - Barnfotografering - Bjäre - Båstad - Halmstad
1
Fotograf Elna Andersson

Så fint!!
sv: Åhh men eller hur, det hade man nästan på känn ;-) Vill ju definitivt ha en Island-canvas här hemma! Svårt att välja nu bara :-)