En fotografering som känns i hela hjärtat - Familjefotografering i Ängelholm

Har suttit en stund och funderat på vad jag ska skriva här. Ni förstår inte hur längre jag gått runt och funderat på det här med barn och familjefotograferingar och hur jag ska hitta rätt, hur jag ska hitta min plats i den djungel av kameror, fotografer och erbjudanden för några hundralappar. För några månader sedan summerade jag ihop alla mina tankar om barn och familjefotograferinar på sidan barnfotografhalmstad.se . Och sedan väntade jag. Jag tänkte att kanske ingen skulle dela mina tankar om hur jag tycker att barnfoto borde bara. Mindre uppställt mer lek. Och så en dag ringde telefonen. Vad det samtalet ledde till kan ni ser här under. Nu vill jag berätta för er hur innerligt glad jag är att denna familj hittade mig. Man brukar säga att en bra bild känns i magen, men en sådan här underbar fotografering, den känns i hela hjärtat. Jag känner också att jag har hittat rätt, det är så här jag vill jobba! 


 
Barnfotograf - Barnfotografering - Halmstad - familjefotografering - Ängelholm
1
becca

Underbart Bea! Jag älskar det !