Sandra & Linus // Bröllopsfotograf Helsingborg, Skåne

När en utbildad projektledare ska planera ett bröllop antar jag att det inte kan bli annat än bra, inte efter att ha varit med om detta bröllopet. Tror inte att jag behöver redogöra för alla detaljer jag älskar från detta bröllopet, ni kommer att se dem själva. Sandra och Linus gifte sig en varm junidag utanför Helsingborg i år och jag kommer alltid att minnas den dagen med värme och massor av underbar sång. Stort tack Sandra och Linus för förtroendet och för att jag fick vara en del av er dag ♥
 
In English: When a project manager plans a wedding, I guess it can't go wrong, at least not after that I experienced this wedding. I don't think I need to explain how much I love the details from this wedding, you will see for yourself. Sandra and Linus got married a warm day in June outside Helsingborg, Skåne. I will always remember their day with love and lots of wonderful songs. Big big thanks to you, Sandra and Linus for trusting me and for letting me be a part of your day ♥
 
 
 
Bröllopsfotograf - DIY - Helsingborg - Skåne - weddingphotographer
1
becca

Ljuvligt Bea !