Bröllop 2015 // Weddings 2015

Nu är den kompletta prislistan för 2015 klar. Jag har kvar mitt koncept med att alltid leverera högupplöst, men har också lagt till fine-art printar och fotoböcker i mina paket. Jag vill verkligen inte att någons bröllopsbilder bara ska hamna på ett usb minne i en låda, utan bilder är till för att tas på. Bokningarna inför nästa år har redan börjat att fyllas på, men ännu finns det många lördagar kvar. Som vanligt finns jag tillänglig för bokningar i hela norden och hoppas på återbesök i Norge och kanske också i Danmark. Priserna under 2015 börjar på 12 000 kr. Kontakta mig för mer detaljerad prislista. 
 
In English: The complete price list for weddings in 2015 is now done and new for next year is that I'll include a fine-art print or an album in all of the packages. I believe that weddings pictures is made for print and not to end up in a box on a usb stick. As usual I'll be available for weddings in Scandinavia, hoping to get back to Norway even next summer. The prices starts at 12 000 sek, please contact me for a more detailed price list. 
Bröllopsfotograf - bryllupsfotograf - scandinavia - weddingphotographer
1
becca

Ljuvligt som alltid Bea !