Karen & Andreas - pre wedding session i Ängelholm

Det är vår och de senaste veckorna har tiden verkligen rusat förbi, jag har haft fullt upp med att träffa många fina brudpar som gifter sig i sommar tillsammans med andra jobb, skola och vardag. Jag har upplevt massor med fina stunder och träffat många nya härliga människor som jag gärna vill dela med er. Först ut är Karen och Andreas, ett vackert och bubblande par med nära till skratt. När de dessutom hade med sig två kartonger med dekorationer till vår fotografering visste jag att vi var en good match. 

In English: It is spring and the last few weeks, time has really been busy, I've been meeting some of the lovely couples who will get married this summer along with other work, school and everyday life. I've experienced a lot of wonderful moments and met many new wonderful people that I want to share with you. First up is Karen and Andrew, a beautiful and bubbly couple full of laughs. And they had brought two boxes of decorations and props for our session, I knew we were a good match.
 
Bjäre - Bröllopsfotograf - Picknik - Skåne - engagement session - Ängelholm
3
Mathilda

Tjusigt värre!

Becca

Fint! Har du kommit på idén med rekvisitan eller de ? :)

Svar: Jag föreslog någon slags picknick men all rekvisita tog de med själva :)
Beatrice Bolmgren

Fanny

Du är så grym!