Uppdaterad hemsida

 
Har i dagarna vårstädat min hemsida, uppdaterat gallerierna och gjort det lite vitare och fräshare. Ta er gärna en titt, www.beatricebolmgren.se. Nu är det bara två veckor kvar tills mitt första bröllop i år, och det börjar på bästa sätt med en heldagsfotografering med ett grymt par som gifter sig i Varberg. I sommar kommer jag resa runt i vårt avlånga land (och Norge) som en lycklig tok (läs: bröllopsfotograf). Bland annat tar bröllopen mig till Malmö, Lund, Österlen, Ljungskile, Göteborg, Oslo, Stockholm, Falkenberg, Växjö och några på hemmaplan i både Halmstad och på Bjäre. Bor du på någon av orterna ovan och är sugen på en fotografering i sommar, hör av dig så kanske vi kan planera in något. 
 
In English: I've recently updated my website, added som pictures in the galleries and made it a little whiter and fresher. Take a look if you want to at: www.beatricebolmgren.se. Now it's only two weeks left until my first wedding this year, and it starts in the best possible way with a full day shoot with a great couple who is getting married in Varberg. This summer I will travel around our long country (and Norway) as a lucky fool (read: wedding photographer). The weddings will take me to Malmö, Lund, Österlen, Ljungskile, Gothenburg, Oslo, Stockholm, Falkenberg, Växjö among other cities. Do you want to book a shoot at some of the locations? Let me know and maybe we can plan something!
 
Bjäre - Bröllopsfotograf - Båstad - Halmstad - Oslo
1
Becca

UNDERBART!!!! :D Tyckte om din "gamla" hemsida väldigt mycket också, men förstår att vitt känns fräscht, kände precis samma när jag gjorde om min förra gången :)