Den fetaste bröllopsfesten på Tyrolen i Alvesta // Bröllopsfotograf Växjö

"Vårt bröllop kommer kanske inte att se ut som de andra bröllopen du fotar på slott och herrgårdar" sa bruden till mig första gången vi sågs. Det tyckte jag lät helt fantastiskt utan att ha någon aning om vad som väntade. Erika och Gustavs bröllop en dag fylld av glädje, känslor, musik och lekar. Tyrolen i Blädinge mellan Växjö och Alvesta fick mig att tappa hakan. Vilket ställe alltså, och vilka fantastiska människor jag mötte där som tillsammans skapade de utan tvekan den fetaste festen. Resten tänker jag bilderna berätta. Stort tack Erika och Gustav för att ni gick mig förtroendet att föreviga er stora dag ♥
 
 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Grimslövs Gästgiveri - Småland - Tyrolen - Växjö - weddingphotographer
1
becca

Begåvade kvinna så fint! Och älskar verkligen det här bröllopet !