Sneakpeak: Stylad porträttfotografering i Ängelholm

I söndags hade jag och Malin som är Make-up-artisit i Ängelholm planerat in ett sammarbete i form av en porträttfotografering. Jag hade kollat ut en plats med ett magiskt landskap och var väldigt inställd på det. När söndagseftermiddagen kom öste regnet ner över Bjäre och det blev till att tänka om. Vi fotografaferade en kortare session i Ängelholm istället och får helt enkelt ta den andra planen en annan dag. Här är en sneakpeak på vad det blev i regnet i söndags, smink och styling är alltså gjord av Malin Månsson
 
Just nu har jag väldigt mycket att göra med både skola, bröllop och beställningar. Jag ber er som kontaktar mig att göra det via mail, det är så lätt annars att jag missar något, eftersom det händer väldigt mycket just nu är det lätt hänt att meddelanden på andra plattformar missas. Jag jobbar också på fler blogginlägg från sommarens bröllop, har fortfarande en del kvar att visa och jag hoppas att jag ska hinna med det snart. Skulle ni vilja veta mer om vad som pågår bakom kulisserna kan ni följa mig på Instagram, där uppdaterar jag så gott som dagligen. 
Båstad - Porträttfotograf - Porträttfotografering - Ängelholm