Parfotografering vid fyren i Mölle {Sneakpeak}

I lördags körde jag ut till Mölle på Kullaberg och träffade ett otroligt fint par som jag fotograferade. Det var några år sedan jag var ute på kullen nu, minns att jag var där flera gånger som barn men besöken har avtagit mer och mer de senaste åren. Konstigt egentligen, eftersom det bara är rätt över viken, en halvtimmes bildfärd bort och eftersom det är så otroligt vackert där! När jag körde genom landskapet blev jag helt förälskad, och den klippiga naturen gav mig inte bara träningsvärk i vaderna utan också ett riktigt lyckorus. Dit ska jag absolut åka och fotografera fler gånger, och dit ska jag definitivt åka nästa sommar för att bara koppla av och njuta av havet och naturen. In love! Här kommer några naturbilder och en sneakpeak från i lördags. 
 
Bröllopsfotograf - Fotograf - Höganäs - Kullens fyr - Mölle - Parfotografering - Skåne - Ängelholm