Dopfotografering i Båstad

För några veckor sedan var jag i Båstad en solig lördag och fotograferade ett dop för att sedan följa med hem till familjen för att föreviga släkt och vänner. Det var en väldigt mysig eftermiddag. Mamman i familjen berättade i dagarna innan för mig hur det knappt fanns några bra bilder från deras första barns dop och hur tråkigt de tyckte att det var. Jag kan bara själv tänka mig hur skönt det måste vara att inte behöva tänka på vem som fotar var och hur under en sådan här stor dag, att precis som under ett bröllop slippa tänka på den biten och sedan efteråt ha massor av bilder för att alltid kunna minnas dagen. Ett dop är alltså ett perfekt tillfälle att kontakta mig inför, jag hade tyckt att det var såå roligt att föreviga fler. Dopfotografering ingår även i paketet barnets första år, som ni kan läsa mer om på hemsidan. 
 
Här är några detaljbilder från dopfotograferingen:  
 
Barnfotograf - Båstad - Dop - Dopfotograf - Dopfotografering - Maria kyrkan
1
Becca

Fint !

Svar: Tack Becca :)
Beatrice Bolmgren