Anna & Vlado {Bröllop på Heagårds skafferi i Halmstad}

Alltså jag vet inte var jag ska börja. Den 7 september i år var utan tvekan en av årets bästa dagar. Inte nog med att det var kanske en av högsommarens allra sista och varmaste dagar, inte nog med att det var bröllop, inte nog med att det var i Halmstad och inte nog med att jag fick vara med hela dagen. Nej kanske det allra bästa var att den var Anna och Vlado som gifte sig. Jag har alltid tänkt att det kommer att dröja många år innan någon jag känner (i min ringa ålder) kommer att gifta sig, men så lärde jag känna Anna för ungefär ett år sedan och redan då var datum bestämt för Bröllopet med stort B. Jag lovar att ingen hade kunnat bli mer glad än jag när det i somras bestämdes att jag skulle fotografera bröllopet. Det kanske borde vara lite extra nervöst att fotografera en annan bröllopsfotografs bröllop men när väl dagen var inne kändes det inte alls så. Det var en helt fantastisk dag, med som jag nämnde tidigare strålande väder, världens bästa brudpar, kungasviten på Hotel Continental, en vintage klänning från Jenny Packham (!!) ,underbara människor och en underbar bröllopsfest. Vigseln hölls ortodoxt i söndtrums kyrka och festen hölls på Heagårds Skafferi. Annas historia om bröllopet publicerades tidigare i veckan på BröllopsGlamour, vill ni läsa hennes tankar om bröllopsplaneringen kan ni läsa den HÄR. Resten av historien låter jag bilderna står för:

 
Tack tack tack Anna och Vlado för att jag fick föreviga och vara med på er bröllopsdag ♥
Bröllop - Bröllopsfotograf - Bröllopsfotografering - Halland - Halmstad - Heagårds Skafferi - Jenny Packham - Ortodox - Söndrums kyrka
6
Anonym

helt magiska bilder, underbart!

Emma

Gud såå vackra bilder Beatrice, helt underbara!!

Svar: Tack Emma! <3
Beatrice Bolmgren

Ilona

Ja vilken fantastisk dag!! Vill tillbaka när jag ser alla underbara bilder som fångat stämningen perfekt <3

Becca

BEA!! Jag kan inte ens med ord uttrycka vad fina jag tycker att dessa bilder är. Otroligt!!!!

elno

Åh vad fint! Trillar baklänges typ. WOW!

Jeanette Dahlström

Så himla fina bilder! Måste bara fråga vilket objektiv använder du oftast i kyrkan och efter vigsel för att fota gästerna? :) ha en fin dag!