Bebismys och fullt upp

Den senaste tiden har jag haft galet mycket att göra, alltså galet mycket. Jag har gått upp tidigt varje morgon för att sitta och plugga in på sena kvällar. Idag känns det äntligen som att det sista stressmomentet för den närmsta tiden är över, så jag kommer förhoppningsvis hinna med lite mer blogg och uppdatering nu. Under dagarna har jag hunnit med en himla massa skola, såklart jobbat en hel del med bokning och planering inför nästa år, bokföring och en och annan fotografering. För ett tag sedan fotograferade jag en ljuvlig liten tjej på 7 veckor, vars små fötter syns ovan. Lovar att visa mer snart. 
 
Ni glömmer inte julkampanjen hoppas jag!? Jag skänker 50% av allt ni köper presentkort och porträttfotograferingar för under jul till Growing Together. Världens enklaste sätt att hitta en bra julklapp, få en jätterolig upplevelse, minnen för livet OCH att hjälpa behövande barn med mat, skolgång, kläder och medicin. Läs mer här.
Barnfotograf - Barnfotografering - Båstad - Fotografering - Growing Together - Halmstad - Julklappstips - Ängelholm
1
Becca

Vackert med loggan i blomman !!

Svar: Tack!! :)
Beatrice Bolmgren