Tennisfotografering i Båstad

Ni som följer mig på Instagram såg nog att jag och kameran var i Båstad förra helgen. Det var den där supervarma lördagen när man bara inte ville röra sig länge än mellan solstolen och kylskåpet, då fotade jag bland annat lite tennis. Det är nämligen så att jag ska fota Swedish open i år... haha, nej där överdrev jag. Inga världsstjärnor framför min kamera i år (vad jag vet...) men jag var där för att fota en stor födelsedagsfest och deras privata tennisturnering. Ganska roligt att göra något omväxlande ibland, och att fota tennis var faktiskt jäkligt roligt. Jag älskar den oranga färgen, den gör sig väldigt bra på bild. Idag sitter jag och redigerar just bilderna från denna lördag, senare blir det min sista föreläsning för denna terminen följt av lite tentaplugg. Har massor av bröllopsbilder att visa er, så håll utkik efter dem senare i veckan! 
Bröllopsfotograf - Båstadtennis - Fotograf Båstad - Swedish open - Tennis
2
Rebecca

Åhhh, vilket roligt jobb !

Anita

Så många vackra bilder. I den byggnaden har vår dotter gått bröllopsmodell och jobbar som dealer. Jag kikar gärna in här fler gånger. Hittade dig via Fanny.
Anita