Bröllopsfotografering vid Immeln, nordöstra skåne

Igår var en helt otrolig dag! På förmiddagen packade jag in mig i bilen och körde tvärs över Skåne för att träffa ett brudpar vid sjön Immeln som ligger i skogen norr om Kristianstad. Vädret var helt perfekt, lite molnigt, lite soligt, lagom varmt med en lätt vind. Jag hade ingen aning vad som väntade, pga att brudparet bor ganska långt bort hade jag inte hunnit träffa dem innan utan bara pratat på telefon. Jag visste inte heller hur det såg ut där borta i den (för mig) helt okända delen av Skåne. När jag kom dit blev jag överväldigad. Naturen var helt otrolig, brudparet värdens finaste och de platser de på förhand hade tittat ut helt galet vackra (första och sista bilden). Fotograferingen gick jättebra, nästan för bra. Brudparet gjorde mig glad ända in i hjärtat när de nästan skrek när de fick se bilder i kameran. Åkte hem med världens leende på läpparna vilket nästan övergick i tårar när jag på kvällen la in bilderna i datorn. Några av mina allra bästa bilder togs igår, och nu känner jag verkligen att jag har hittat mig själv som fotograf, när man känner att man har tagit en sådan där bild som jag innan bara drömt om. 
Breanäs - Bröllop - Bröllopsfotograf - Immeln - Kristianstad - Skåne - Vigsel