Åker till Stockholm

Idag har jag haft mitt livs första tenta, puh alltså. Känns som om jag pluggat dygnet runt den senaste veckan och jag är såå glad att jag går den här kusen innan jag ska börja på ett riktigt program för att komma in i höskolesystemet och göra alla misstag man kan göra nu, och inte sen. Tentan idag satt i alla fall, otroligt skönt att få pappret och känna att man kan allt som frågas. När det var slut var det bara för mig att sätta mig och planera de kommande 7 dagarna tills nästa tenta, vad som ska göras i helgen och nästa vecka. 
 
I helgen kommer jag att åka till Stockholm, lämnar hemmet redan ikväll för att åka och hälsa på en vän i Göteborg och sedan bär det av med x2000 imorgn bitti mot huvudstaden. Jag ska träffa brudpar och umgås och fota Mathilda som möter upp mig på lördag. Samtidigt som redan blev väldigt oläglig med tanke på tentan kommer den också väldigt rätt, ska bli skönt att komma bort lite och göra något annorlunda. Eftersom jag ska åka tåg kommer det att finnas gott om tid för plugg ändå. Jag har aldrig åkt till eller varit i Stockholm själv innan, småstadstjej som man är, är jag liiite nervös för att komma fram själv, hitta rätt i tunnelbanan, hålla koll på alla väskor och inte bli överkörd på gatan. Är riktigt glad att jag kommer att ha Mathilda där denna helgen så att jag är lite mer förbredd för när jag åker upp själv inför bröllopen i sommar. Följ mig på Instagram under helgen och så lovar jag en bildbom i bloggen under nästa vecka! 
 
Ha en fin helg alla läsare. 
1
Becca

Åh vad kul! Ha så trevligt !